Zakaj je blagovna znamka tako pomembna?

Vse o blagovni znamki in postopku zaščite

Blagovna znamka

Blagovna znamka

Coca Cola, Ford in Nutella so tri imena, ki jih prav vsi poznamo. Gre za močne blagovne znamke, ki pa so tako prepoznavne postale zato, ker veliko vlagajo v uveljavitev svojega imena, v marketing in razvoj, zato so to znamke, ki jih vsak lahko poveže z določenim produktom in znamke, ki so sinonim za uspeh. Podjetja, ki stojijo za njimi, se tega zavedajo, zato vlagajo vanje vse svoje resurse, seveda pa so že zdavnaj poskrbela tudi za njihovo zaščito, saj so te blagovne znamke za podjetja, ki upravljajo z njimi, zelo pomembne.


Vas zanima lastna blagovna znamka?

Kontaktirajte nas
tel 041 823 888 tel 040 823 888 tel 070 823 888 mail [email protected] place Tehnološki park 24, Ljubljana ali oddajte sporočilo v spodnjem obrazcu:

Vaš eMail (obvezno)

Sporočilo

Če želite tudi vi zgraditi močno blagovno znamko, ki bo prepoznavna na trgu in vam bo prinašala dobiček, potem se boste morali za to precej potruditi, saj pot do takšnega uspeha ni lahka. Treba je pripraviti dober načrt, nujno pa je tudi detajlno poznavanje konkurence ter trendov prihodnosti, saj nam to lahko pomaga pri oblikovanju strategij za uveljavljanje in izgradnjo naše blagovne znamke. Zagotovo pa je eden od prvih korakov pri gradnji nove blagovne znamke njena registracija, saj nam ta omogoča, da postanemo ekskluzivni lastnik določene znamke in imamo po zakonu edini pravico, da upravljamo z njo.

V primeru, da ne opravimo registracije, naša blagovna znamka nikakor ni zaščitena. Zaščiteno ni njeno ime niti grafična podoba, logotip ali oblika, zato jo lahko drugo podjetje uporabi ali preoblikuje po svoje ali kako drugače zlorabi. Če je blagovna znamka registrirana, dobi podjetje, ki jo je registriralo, ustrezne pravne vzvode za njeno zaščito tudi takrat, ko pride do težav. Po zakonu podjetje z registracijo črno na belem postane edini lastnik blagovne znamke za obdobje desetih let, ki ga je možno po preteku te dobe spet podaljšati.

Registracijo blagovne znamke v Sloveniji dodeli Urad za intelektualno lastnino, ki odloča, ali se določena blagovna znamka dovolj razlikuje od drugih, da je unikatna in da je zato lahko zaščitena kot nekaj posebnega. Sam postopek registracije poteka precej hitro, se je pa treba nanj ustrezno pripraviti. Ne le z dokumentacijo, temveč tudi s znanjem o tem, kaj pravzaprav sploh želite zaščititi.

Firmica.si

place Tehnološki park 24, 1000 LJ, Slovenia, EU
tel viber whatsapp Slovenia English 00386 41 823 888viber
tel viber whatsapp Italian English 00386 40 823 888viber
tel viber whatsapp Slovenia English 00386 70 823 888viber
tel Slovenia Russian 007 499 346 8412
mail [email protected]
skypem firmica.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*