Zaposlitev

Podjetje Firmica d.o.o. v svoje vrste vabi nove sodelavce, ki si želijo delati v dinamičnem, kreativnem, mladem in ambicioznem timu na delovnem mestu:

KNJIGOVODJA m/ž

Delo obsega:

  • samostojno vodenje svojega področja
  • knjiženje prejetih in izdanih računov ter bančnih izpiskov
  • obračun plač
  • priprava obračunov DDV, raznih poročil FURS
  • statistični urad
  • intrastat
  • osnovno finančno in davčno svetovanje za stranke
  • komunikacija s pristojnimi organi

Pričakujemo:

  • vsaj 3 letne izkušnje iz knjigovodstva
  • dobro poznavanje računovodskih standardov
  • odlično poznavanje MS Office ter računovodskih programov
  • zaželjeno poznavanje računovodskega programa VASCO
  • znanje in delo z bazami podatkov ter delo s preglednicami
  • dobro razvite pogajalske, komunikacijske in organizacijske sposobnosti
  • proaktivnost, samostojnost, samoiniciativnost in kreativnost
  • urejenost, zanesljivost in odgovornost pri delu

Nudimo:

  • redno delovno razmerje s 3-mesečnim poskusnim delom
  • know-how tima vrhunskih strokovnjakov
  • možnost osebnega in profesionalnega razvoja
  • dodatno izobraževanje
  • dobro stimulativno nagrajevanje

Timsko naravnane, samozavestne in proaktivne osebe, ki ste se prepoznale v opisu delovnega mesta, vljudno vabimo, da Petri pošljete vašo ponudbo z življenjepisom na elektronski naslov [email protected]

Prijava mogoča do 31.10.2021


OGLAS POTEKEL

RAČUNOVODJA m/ž

Delo obsega:

  • samostojno vodenje svojega področja
  • priprava obračunov, bilanc, poročil…
  • samostojno vodenje strank
  • osnovno finančno in davčno svetovanje za stranke
  • komunikacija s pristojnimi organi

Pričakujemo:

  • vsaj 3 letne izkušnje iz računovodstva
  • odlično znanje italijanščine (delo poteka tudi v italijanskem jeziku)
  • dobro poznavanje računovodskih standardov
  • poznavanje Vasco računovodskega programa
  • odlično poznavanje MS Office paketa ter računovodskih programov
  • dobro razvite pogajalske, komunikacijske in organizacijske sposobnosti
  • proaktivnost, samostojnost, samoiniciativnost in kreativnost
  • urejenost, zanesljivost in odgovornost pri delu

Nudimo:

  • redno delovno razmerje s 3-mesečnim poskusnim delom
  • know-how tima vrhunskih strokovnjakov
  • možnost osebnega in profesionalnega razvoja
  • dodatno izobraževanje
  • dobro stimulativno nagrajevanje

Timsko naravnane, samozavestne in proaktivne osebe, ki ste se prepoznale v opisu delovnega mesta, vljudno vabimo, da nam pošljete vašo ponudbo z življenjepisom na elektronski naslov [email protected]

Prijava do 1.2.2020


OGLAS POTEKEL

ADMINISTRATOR – M/Ž

Delo obsega:

  • Preverjanje, oblikovanje in prepisovanje dopisov, zapisnikov in poročil sestankov, elektronskih dokumentov ali pisnih osnutkov, da so v skladu s pisarniškimi standardi;
  • Uporaba različne računalniške programske opreme, vključno z razpredelnicami, za zagotavljanje administrativne podpore;
  • Urejanje dohodne in odhodne pošte, arhiviranje pošte;
  • Pregledovanje, zapisovanje in razdeljevanje pošte, dopisov in dokumentov;
  • Usklajevanje in vodenje terminskih načrtov za sestanke in srečanja ter pomoč pri organiziranju sestankov;
  • Vnos in obdelava podatkov, vodenje evidenc poslovnih partnerjev;
  • Usklajevanje in beleženje dopustov uslužbencev;
  • Organiziranje in nadziranje zbirk podatkov;
  • Izdajanje računov, pisanje UPN nalogov, fotokopiranje, sprejem strank;
  • Nabava pisarniškega materiala, delo v pisarni in na terenu, pisanje dopisov.

Pričakujemo:

  • Izobrazba: srednja strokovna, srednja splošna, Tajniško in administrativno delo,
  • Znanje jezikov: angleški jezik razumevanje tekoče, govorjenje tekoče, pisanje tekoče, slovenski jezik razumevanje tekoče, govorjenje tekoče, pisanje tekoče, srbski jezik razumevanje dobro, govorjenje dobro, pisanje dobro
  • Računalniška znanja: urejevalniki besedil – zahtevno, delo s preglednicami – zahtevno, delo z bazami podatkov – zahtevno, poznavanje računalniških omrežij – zahtevno, poznavanje operacijskih sistemov – osnovno
  • dobro razvite pogajalske, komunikacijske in organizacijske sposobnosti,
  • proaktivnost, samostojnost, samoiniciativnost in kreativnost
  • Drugi pogoji: Znanje drugih jezikov je prednost, kandidati naj pošljejo CV in obvezno sliko. Kandidate napotuje tudi zavod.
  • veselje za timsko delo,
  • urejenost, zanesljivost in odgovornost pri delu,
  • vozniški izpit kategorije B

Nudimo:

  • polni delovni čas,
  • redno delovno razmerje z 2-mesečnim poskusnim delom,
  • know-how tima vrhunskih strokovnjakov,
  • možnost osebnega in profesionalnega razvoja,
  • dodatno izobraževanje,
  • dobro stimulativno nagrajevanje.

Timsko naravnane, samozavestne in proaktivne, ki ste se prepoznali v opisu delovnega mesta vljudno naprošamo, da nam pošljete vašo ponudbo z življenjepisom na elektronski naslov [email protected]

Prijava ni več mogoča